رقابت‌های تنیس روی میز بزرگسالان هرمزگان 

رضا رنگرز از بندر خمیر عنوان قهرمانی را کسب کرد



مسابقات تنیس روی میز بزرگسالان آقایان استان هرمزگان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید. 
به گزارش صبح ساحل، سعید مظفری زاده، دبیر هیات تنیس روی میز هرمزگان گفت: مسابقات تنیس روی‌میز با حضور ۷۲ بازیکن از شهرستان های بندرعباس، قشم، میناب، رودان، بندر خمیر و بستک  در مجموعه ورزشی هفت تیر سالن اختصاصی تنیس روی میز استان هرمزگان برگزار شد.
وی بیان داشت : بازیکنان در ۱۸ گروه چهار نفره قرعه کشی شدند و از هر گروه دو نفر به دور بعد راه یافتند.
دبیر هیات تنیس روی میز استان اظهارداشت: ۳۶ نفر برتر در یک جدول تک‌ حذفی قرعه کشی شدند که در پایان رضا رنگرز از شهرستان بندر خمیر عنوان قهرمانی را کسب کرد. ‌پوریا پیمانه از بندرعباس در مکان دوم ایستاد. 
محمدامین پرخانی از بندرعباس سوم شد. علیرضا درویشی از شهرستان رودان چهارم شد. علی کبیریان  از بندرعباس پنجم، مرتضی زمانی از شهرستان میناب ششم، یاسر بناوند از شهرستان رودان هفتم، شایان پیری از شهرستان قشم هشتم ، ابوالفضل نجفی از رودان نهم، علی‌اصغر شفیعی از شهرستان بندرعباس دهم، محمدجواد بنارویی از  بندرعباس یازدهم،  هومن ساحلی‌زادگان از بندرعباس دوازدهم ، محمدرضا ساحلی‌زادگان از بندر خمیر سیزدهم،  محمد شیرزاده از بندرعباس چهاردهم، امیرحسین نوری نسب از  بندرعباس پانزدهم و منصور نصراللهی از بندرعباس شانزدهم شد. سایر  بازیکنانی که جز ۳۲ نفر شدند به مقام هفدهم مشترک دست پیدا کردند.
سعید مظفری زاده از پیری سرداور مسابقات و کمیته مسابقات استان هرمزگان تشکر کرد. 
وی همچنین به هومن ساحلی‌ زادگان بازیکن نوجوان بندرخمیری که به تازگی ساکن بندرعباس شده اند و  تنها بازیکن نوجوان استان بود و توانست در این دور از مسابقات جز ۱۶ نفر برتر شود و مقام دوازدهم را کسب کند تبریک گفت و  برای بازیکن جوان استان شایان پیری  که در مرحله یک‌چهارم‌ نهایی به دلیل مصدومیت از ادامه مسابقات انصراف داد و به مقام هشتم بزرگسالان استان دست یافت آرزوی موفقیت کرد.
  رضا رنگرز از بندر خمیر عنوان قهرمانی را کسب کرد
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها